Uniwersytet Odkrywczego Sześciolatka

Uniwersytet Odkrywczego Sześciolatka 10.06.2017r.

  • Mały odkrywca i ruch – „Rucia na obrazie, czyli ciało uchwycone w kadrze”

Zajęcia zaczęły się dość niewinnie – rozgrzewka przeprowadzona została w ławkach, bo aby się ruszać nie trzeba wcale dużej przestrzeni. Studenci z "dorosłego” uniwersytetu-Ania i Krzysiek opowiedzieli o tym, jak ciało człowieka uchwycone jest na fotografiach oraz czy zmysły można oszukać? Okazało się, że można, a różne złudzenia - np. optyczne towarzyszą nam każdego dnia!

W sali gimnastycznej czekał tor przeszkód. Było to nie lada zadanie, gdyż trzeba było przeturlać się na materacu, przeczołgać pod pajęczą siecią, przejść po woreczkach z grochem, czy po folii bąbelkowej, ale tylko spoglądając jednym okiem. Dowiedzieliśmy się także, czym jest slow motion. W rytm piosenki poruszaliśmy się bardzo szybko, a później w zwolnionym tempie. Było to dla nas bardzo ciekawe doświadczenie!

  • Mały odkrywca i ruch – „Rucia na obrazie, czyli ciało uchwycone w kadrze”

Zajęcia zaczęły się dość niewinnie – rozgrzewka przeprowadzona została w ławkach, bo aby się ruszać nie trzeba wcale dużej przestrzeni. Studenci z "dorosłego” uniwersytetu-Ania i Krzysiek opowiedzieli o tym, jak ciało człowieka uchwycone jest na fotografiach oraz czy zmysły można oszukać? Okazało się, że można, a różne złudzenia - np. optyczne towarzyszą nam każdego dnia!

W sali gimnastycznej czekał tor przeszkód. Było to nie lada zadanie, gdyż trzeba było przeturlać się na materacu, przeczołgać pod pajęczą siecią, przejść po woreczkach z grochem, czy po folii bąbelkowej, ale tylko spoglądając jednym okiem. Dowiedzieliśmy się także, czym jest slow motion. W rytm piosenki poruszaliśmy się bardzo szybko, a później w zwolnionym tempie. Było to dla nas bardzo ciekawe doświadczenie!

Zajęcia zaczęły się dość niewinnie – rozgrzewka przeprowadzona została w ławkach, bo aby się ruszać nie trzeba wcale dużej przestrzeni. Studenci z "dorosłego” uniwersytetu-Ania i Krzysiek opowiedzieli o tym, jak ciało człowieka uchwycone jest na fotografiach oraz czy zmysły można oszukać? Okazało się, że można, a różne złudzenia - np. optyczne towarzyszą nam każdego dnia!

W sali gimnastycznej czekał tor przeszkód. Było to nie lada zadanie, gdyż trzeba było przeturlać się na materacu, przeczołgać pod pajęczą siecią, przejść po woreczkach z grochem, czy po folii bąbelkowej, ale tylko spoglądając jednym okiem. Dowiedzieliśmy się także, czym jest slow motion. W rytm piosenki poruszaliśmy się bardzo szybko, a później w zwolnionym tempie. Było to dla nas bardzo ciekawe doświadczenie!

  • Mały odkrywca i ruch – „Rucia na obrazie, czyli ciało uchwycone w kadrze”

Zajęcia zaczęły się dość niewinnie – rozgrzewka przeprowadzona została w ławkach, bo aby się ruszać nie trzeba wcale dużej przestrzeni. Studenci z "dorosłego” uniwersytetu-Ania i Krzysiek opowiedzieli o tym, jak ciało człowieka uchwycone jest na fotografiach oraz czy zmysły można oszukać? Okazało się, że można, a różne złudzenia - np. optyczne towarzyszą nam każdego dnia!

W sali gimnastycznej czekał tor przeszkód. Było to nie lada zadanie, gdyż trzeba było przeturlać się na materacu, przeczołgać pod pajęczą siecią, przejść po woreczkach z grochem, czy po folii bąbelkowej, ale tylko spoglądając jednym okiem. Dowiedzieliśmy się także, czym jest slow motion. W rytm piosenki poruszaliśmy się bardzo szybko, a później w zwolnionym tempie. Było to dla nas bardzo ciekawe doświadczenie!

  • Mały odkrywca i ruch – „Rucia na obrazie, czyli ciało uchwycone w kadrze”

Zajęcia zaczęły się dość niewinnie – rozgrzewka przeprowadzona została w ławkach, bo aby się ruszać nie trzeba wcale dużej przestrzeni. Studenci z "dorosłego” uniwersytetu-Ania i Krzysiek opowiedzieli o tym, jak ciało człowieka uchwycone jest na fotografiach oraz czy zmysły można oszukać? Okazało się, że można, a różne złudzenia - np. optyczne towarzyszą nam każdego dnia!

W sali gimnastycznej czekał tor przeszkód. Było to nie lada zadanie, gdyż trzeba było przeturlać się na materacu, przeczołgać pod pajęczą siecią, przejść po woreczkach z grochem, czy po folii bąbelkowej, ale tylko spoglądając jednym okiem. Dowiedzieliśmy się także, czym jest slow motion. W rytm piosenki poruszaliśmy się bardzo szybko, a później w zwolnionym tempie. Było to dla nas bardzo ciekawe doświadczenie!

  • Mały odkrywca i ruch – „Rucia na obrazie, czyli ciało uchwycone w kadrze”

Zajęcia zaczęły się dość niewinnie – rozgrzewka przeprowadzona została w ławkach, bo aby się ruszać nie trzeba wcale dużej przestrzeni. Studenci z "dorosłego” uniwersytetu-Ania i Krzysiek opowiedzieli o tym, jak ciało człowieka uchwycone jest na fotografiach oraz czy zmysły można oszukać? Okazało się, że można, a różne złudzenia - np. optyczne towarzyszą nam każdego dnia!

W sali gimnastycznej czekał tor przeszkód. Było to nie lada zadanie, gdyż trzeba było przeturlać się na materacu, przeczołgać pod pajęczą siecią, przejść po woreczkach z grochem, czy po folii bąbelkowej, ale tylko spoglądając jednym okiem. Dowiedzieliśmy się także, czym jest slow motion. W rytm piosenki poruszaliśmy się bardzo szybko, a później w zwolnionym tempie. Było to dla nas bardzo ciekawe doświadczenie!

Zajęcia zaczęły się dość niewinnie – rozgrzewka przeprowadzona została w ławkach, bo aby się ruszać nie trzeba wcale dużej przestrzeni. Studenci z "dorosłego” uniwersytetu-Ania i Krzysiek opowiedzieli o tym, jak ciało człowieka uchwycone jest na fotografiach oraz czy zmysły można oszukać? Okazało się, że można, a różne złudzenia - np. optyczne towarzyszą nam każdego dnia!

W sali gimnastycznej czekał tor przeszkód. Było to nie lada zadanie, gdyż trzeba było przeturlać się na materacu, przeczołgać pod pajęczą siecią, przejść po woreczkach z grochem, czy po folii bąbelkowej, ale tylko spoglądając jednym okiem. Dowiedzieliśmy się także, czym jest slow motion. W rytm piosenki poruszaliśmy się bardzo szybko, a później w zwolnionym tempie. Było to dla nas bardzo ciekawe doświadczenie!

  • Mały odkrywca i ruch – „Rucia na obrazie, czyli ciało uchwycone w kadrze”

Zajęcia zaczęły się dość niewinnie – rozgrzewka przeprowadzona została w ławkach, bo aby się ruszać nie trzeba wcale dużej przestrzeni. Studenci z "dorosłego” uniwersytetu-Ania i Krzysiek opowiedzieli o tym, jak ciało człowieka uchwycone jest na fotografiach oraz czy zmysły można oszukać? Okazało się, że można, a różne złudzenia - np. optyczne towarzyszą nam każdego dnia!

W sali gimnastycznej czekał tor przeszkód. Było to nie lada zadanie, gdyż trzeba było przeturlać się na materacu, przeczołgać pod pajęczą siecią, przejść po woreczkach z grochem, czy po folii bąbelkowej, ale tylko spoglądając jednym okiem. Dowiedzieliśmy się także, czym jest slow motion. W rytm piosenki poruszaliśmy się bardzo szybko, a później w zwolnionym tempie. Było to dla nas bardzo ciekawe doświadczenie!

Uniwersytet Odkrywczego Sześciolatka 20.05.2017r.

  • Mały odkrywca i ruch – „Rucia na obrazie, czyli ciało uchwycone w kadrze”

Zajęcia zaczęły się dość niewinnie – rozgrzewka przeprowadzona została w ławkach, bo aby się ruszać nie trzeba wcale dużej przestrzeni. Studenci z "dorosłego” uniwersytetu-Ania i Krzysiek opowiedzieli o tym, jak ciało człowieka uchwycone jest na fotografiach oraz czy zmysły można oszukać? Okazało się, że można, a różne złudzenia - np. optyczne towarzyszą nam każdego dnia!

W sali gimnastycznej czekał tor przeszkód. Było to nie lada zadanie, gdyż trzeba było przeturlać się na materacu, przeczołgać pod pajęczą siecią, przejść po woreczkach z grochem, czy po folii bąbelkowej, ale tylko spoglądając jednym okiem. Dowiedzieliśmy się także, czym jest slow motion. W rytm piosenki poruszaliśmy się bardzo szybko, a później w zwolnionym tempie. Było to dla nas bardzo ciekawe doświadczenie!

  • Mały odkrywca i ruch – „Rucia na obrazie, czyli ciało uchwycone w kadrze”

Zajęcia zaczęły się dość niewinnie – rozgrzewka przeprowadzona została w ławkach, bo aby się ruszać nie trzeba wcale dużej przestrzeni. Studenci z "dorosłego” uniwersytetu-Ania i Krzysiek opowiedzieli o tym, jak ciało człowieka uchwycone jest na fotografiach oraz czy zmysły można oszukać? Okazało się, że można, a różne złudzenia - np. optyczne towarzyszą nam każdego dnia!

W sali gimnastycznej czekał tor przeszkód. Było to nie lada zadanie, gdyż trzeba było przeturlać się na materacu, przeczołgać pod pajęczą siecią, przejść po woreczkach z grochem, czy po folii bąbelkowej, ale tylko spoglądając jednym okiem. Dowiedzieliśmy się także, czym jest slow motion. W rytm piosenki poruszaliśmy się bardzo szybko, a później w zwolnionym tempie. Było to dla nas bardzo ciekawe doświadczenie!

  • Mały odkrywca i ruch – „Rucia na obrazie, czyli ciało uchwycone w kadrze”

Zajęcia zaczęły się dość niewinnie – rozgrzewka przeprowadzona została w ławkach, bo aby się ruszać nie trzeba wcale dużej przestrzeni. Studenci z "dorosłego” uniwersytetu-Ania i Krzysiek opowiedzieli o tym, jak ciało człowieka uchwycone jest na fotografiach oraz czy zmysły można oszukać? Okazało się, że można, a różne złudzenia - np. optyczne towarzyszą nam każdego dnia!

W sali gimnastycznej czekał tor przeszkód. Było to nie lada zadanie, gdyż trzeba było przeturlać się na materacu, przeczołgać pod pajęczą siecią, przejść po woreczkach z grochem, czy po folii bąbelkowej, ale tylko spoglądając jednym okiem. Dowiedzieliśmy się także, czym jest slow motion. W rytm piosenki poruszaliśmy się bardzo szybko, a później w zwolnionym tempie. Było to dla nas bardzo ciekawe doświadczenie!

  • Mały odkrywca i ruch – „Rucia na obrazie, czyli ciało uchwycone w kadrze”

Zajęcia zaczęły się dość niewinnie – rozgrzewka przeprowadzona została w ławkach, bo aby się ruszać nie trzeba wcale dużej przestrzeni. Studenci z "dorosłego” uniwersytetu-Ania i Krzysiek opowiedzieli o tym, jak ciało człowieka uchwycone jest na fotografiach oraz czy zmysły można oszukać? Okazało się, że można, a różne złudzenia - np. optyczne towarzyszą nam każdego dnia!

W sali gimnastycznej czekał tor przeszkód. Było to nie lada zadanie, gdyż trzeba było przeturlać się na materacu, przeczołgać pod pajęczą siecią, przejść po woreczkach z grochem, czy po folii bąbelkowej, ale tylko spoglądając jednym okiem. Dowiedzieliśmy się także, czym jest slow motion. W rytm piosenki poruszaliśmy się bardzo szybko, a później w zwolnionym tempie. Było to dla nas bardzo ciekawe doświadczenie!

  • Mały odkrywca i ruch – „Rucia na obrazie, czyli ciało uchwycone w kadrze”

Zajęcia zaczęły się dość niewinnie – rozgrzewka przeprowadzona została w ławkach, bo aby się ruszać nie trzeba wcale dużej przestrzeni. Studenci z "dorosłego” uniwersytetu-Ania i Krzysiek opowiedzieli o tym, jak ciało człowieka uchwycone jest na fotografiach oraz czy zmysły można oszukać? Okazało się, że można, a różne złudzenia - np. optyczne towarzyszą nam każdego dnia!

W sali gimnastycznej czekał tor przeszkód. Było to nie lada zadanie, gdyż trzeba było przeturlać się na materacu, przeczołgać pod pajęczą siecią, przejść po woreczkach z grochem, czy po folii bąbelkowej, ale tylko spoglądając jednym okiem. Dowiedzieliśmy się także, czym jest slow motion. W rytm piosenki poruszaliśmy się bardzo szybko, a później w zwolnionym tempie. Było to dla nas bardzo ciekawe doświadczenie!

  • Mały odkrywca i ruch – „Rucia na obrazie, czyli ciało uchwycone w kadrze”

Zajęcia zaczęły się dość niewinnie – rozgrzewka przeprowadzona została w ławkach, bo aby się ruszać nie trzeba wcale dużej przestrzeni. Studenci z "dorosłego” uniwersytetu-Ania i Krzysiek opowiedzieli o tym, jak ciało człowieka uchwycone jest na fotografiach oraz czy zmysły można oszukać? Okazało się, że można, a różne złudzenia - np. optyczne towarzyszą nam każdego dnia!

W sali gimnastycznej czekał tor przeszkód. Było to nie lada zadanie, gdyż trzeba było przeturlać się na materacu, przeczołgać pod pajęczą siecią, przejść po woreczkach z grochem, czy po folii bąbelkowej, ale tylko spoglądając jednym okiem. Dowiedzieliśmy się także, czym jest slow motion. W rytm piosenki poruszaliśmy się bardzo szybko, a później w zwolnionym tempie. Było to dla nas bardzo ciekawe doświadczenie!


Uniwersytet Odkrywczego Sześciolatka 08.04.2017r.

  • Mały odkrywca i ruch – „Rucia na obrazie, czyli ciało uchwycone w kadrze”

Zajęcia zaczęły się dość niewinnie – rozgrzewka przeprowadzona została w ławkach, bo aby się ruszać nie trzeba wcale dużej przestrzeni. Studenci z "dorosłego” uniwersytetu-Ania i Krzysiek opowiedzieli o tym, jak ciało człowieka uchwycone jest na fotografiach oraz czy zmysły można oszukać? Okazało się, że można, a różne złudzenia - np. optyczne towarzyszą nam każdego dnia!

W sali gimnastycznej czekał tor przeszkód. Było to nie lada zadanie, gdyż trzeba było przeturlać się na materacu, przeczołgać pod pajęczą siecią, przejść po woreczkach z grochem, czy po folii bąbelkowej, ale tylko spoglądając jednym okiem. Dowiedzieliśmy się także, czym jest slow motion. W rytm piosenki poruszaliśmy się bardzo szybko, a później w zwolnionym tempie. Było to dla nas bardzo ciekawe doświadczenie!

  • Mały odkrywca i ruch – „Rucia na obrazie, czyli ciało uchwycone w kadrze”

Zajęcia zaczęły się dość niewinnie – rozgrzewka przeprowadzona została w ławkach, bo aby się ruszać nie trzeba wcale dużej przestrzeni. Studenci z "dorosłego” uniwersytetu-Ania i Krzysiek opowiedzieli o tym, jak ciało człowieka uchwycone jest na fotografiach oraz czy zmysły można oszukać? Okazało się, że można, a różne złudzenia - np. optyczne towarzyszą nam każdego dnia!

W sali gimnastycznej czekał tor przeszkód. Było to nie lada zadanie, gdyż trzeba było przeturlać się na materacu, przeczołgać pod pajęczą siecią, przejść po woreczkach z grochem, czy po folii bąbelkowej, ale tylko spoglądając jednym okiem. Dowiedzieliśmy się także, czym jest slow motion. W rytm piosenki poruszaliśmy się bardzo szybko, a później w zwolnionym tempie. Było to dla nas bardzo ciekawe doświadczenie!

  • Mały odkrywca i ruch – „Rucia na obrazie, czyli ciało uchwycone w kadrze”

Zajęcia zaczęły się dość niewinnie – rozgrzewka przeprowadzona została w ławkach, bo aby się ruszać nie trzeba wcale dużej przestrzeni. Studenci z "dorosłego” uniwersytetu-Ania i Krzysiek opowiedzieli o tym, jak ciało człowieka uchwycone jest na fotografiach oraz czy zmysły można oszukać? Okazało się, że można, a różne złudzenia - np. optyczne towarzyszą nam każdego dnia!

W sali gimnastycznej czekał tor przeszkód. Było to nie lada zadanie, gdyż trzeba było przeturlać się na materacu, przeczołgać pod pajęczą siecią, przejść po woreczkach z grochem, czy po folii bąbelkowej, ale tylko spoglądając jednym okiem. Dowiedzieliśmy się także, czym jest slow motion. W rytm piosenki poruszaliśmy się bardzo szybko, a później w zwolnionym tempie. Było to dla nas bardzo ciekawe doświadczenie!

  • Mały odkrywca i ruch – „Rucia na obrazie, czyli ciało uchwycone w kadrze”

Zajęcia zaczęły się dość niewinnie – rozgrzewka przeprowadzona została w ławkach, bo aby się ruszać nie trzeba wcale dużej przestrzeni. Studenci z "dorosłego” uniwersytetu-Ania i Krzysiek opowiedzieli o tym, jak ciało człowieka uchwycone jest na fotografiach oraz czy zmysły można oszukać? Okazało się, że można, a różne złudzenia - np. optyczne towarzyszą nam każdego dnia!

W sali gimnastycznej czekał tor przeszkód. Było to nie lada zadanie, gdyż trzeba było przeturlać się na materacu, przeczołgać pod pajęczą siecią, przejść po woreczkach z grochem, czy po folii bąbelkowej, ale tylko spoglądając jednym okiem. Dowiedzieliśmy się także, czym jest slow motion. W rytm piosenki poruszaliśmy się bardzo szybko, a później w zwolnionym tempie. Było to dla nas bardzo ciekawe doświadczenie!

  • Mały odkrywca i ruch – „Rucia na obrazie, czyli ciało uchwycone w kadrze”

Zajęcia zaczęły się dość niewinnie – rozgrzewka przeprowadzona została w ławkach, bo aby się ruszać nie trzeba wcale dużej przestrzeni. Studenci z "dorosłego” uniwersytetu-Ania i Krzysiek opowiedzieli o tym, jak ciało człowieka uchwycone jest na fotografiach oraz czy zmysły można oszukać? Okazało się, że można, a różne złudzenia - np. optyczne towarzyszą nam każdego dnia!

W sali gimnastycznej czekał tor przeszkód. Było to nie lada zadanie, gdyż trzeba było przeturlać się na materacu, przeczołgać pod pajęczą siecią, przejść po woreczkach z grochem, czy po folii bąbelkowej, ale tylko spoglądając jednym okiem. Dowiedzieliśmy się także, czym jest slow motion. W rytm piosenki poruszaliśmy się bardzo szybko, a później w zwolnionym tempie. Było to dla nas bardzo ciekawe doświadczenie!

  • Mały odkrywca i ruch – „Rucia na obrazie, czyli ciało uchwycone w kadrze”

Zajęcia zaczęły się dość niewinnie – rozgrzewka przeprowadzona została w ławkach, bo aby się ruszać nie trzeba wcale dużej przestrzeni. Studenci z "dorosłego” uniwersytetu-Ania i Krzysiek opowiedzieli o tym, jak ciało człowieka uchwycone jest na fotografiach oraz czy zmysły można oszukać? Okazało się, że można, a różne złudzenia - np. optyczne towarzyszą nam każdego dnia!

W sali gimnastycznej czekał tor przeszkód. Było to nie lada zadanie, gdyż trzeba było przeturlać się na materacu, przeczołgać pod pajęczą siecią, przejść po woreczkach z grochem, czy po folii bąbelkowej, ale tylko spoglądając jednym okiem. Dowiedzieliśmy się także, czym jest slow motion. W rytm piosenki poruszaliśmy się bardzo szybko, a później w zwolnionym tempie. Było to dla nas bardzo ciekawe doświadczenie!

 


Uniwersytet Odkrywczego Sześciolatka 11.03.2017r.

  • Mały odkrywca i ruch – „Rucia na obrazie, czyli ciało uchwycone w kadrze”

Zajęcia zaczęły się dość niewinnie – rozgrzewka przeprowadzona została w ławkach, bo aby się ruszać nie trzeba wcale dużej przestrzeni. Studenci z "dorosłego” uniwersytetu-Ania i Krzysiek opowiedzieli o tym, jak ciało człowieka uchwycone jest na fotografiach oraz czy zmysły można oszukać? Okazało się, że można, a różne złudzenia - np. optyczne towarzyszą nam każdego dnia!

W sali gimnastycznej czekał tor przeszkód. Było to nie lada zadanie, gdyż trzeba było przeturlać się na materacu, przeczołgać pod pajęczą siecią, przejść po woreczkach z grochem, czy po folii bąbelkowej, ale tylko spoglądając jednym okiem. Dowiedzieliśmy się także, czym jest slow motion. W rytm piosenki poruszaliśmy się bardzo szybko, a później w zwolnionym tempie. Było to dla nas bardzo ciekawe doświadczenie!

  • Mały odkrywca i ruch – „Rucia na obrazie, czyli ciało uchwycone w kadrze”

Zajęcia zaczęły się dość niewinnie – rozgrzewka przeprowadzona została w ławkach, bo aby się ruszać nie trzeba wcale dużej przestrzeni. Studenci z "dorosłego” uniwersytetu-Ania i Krzysiek opowiedzieli o tym, jak ciało człowieka uchwycone jest na fotografiach oraz czy zmysły można oszukać? Okazało się, że można, a różne złudzenia - np. optyczne towarzyszą nam każdego dnia!

W sali gimnastycznej czekał tor przeszkód. Było to nie lada zadanie, gdyż trzeba było przeturlać się na materacu, przeczołgać pod pajęczą siecią, przejść po woreczkach z grochem, czy po folii bąbelkowej, ale tylko spoglądając jednym okiem. Dowiedzieliśmy się także, czym jest slow motion. W rytm piosenki poruszaliśmy się bardzo szybko, a później w zwolnionym tempie. Było to dla nas bardzo ciekawe doświadczenie!

  • Mały odkrywca i ruch – „Rucia na obrazie, czyli ciało uchwycone w kadrze”

Zajęcia zaczęły się dość niewinnie – rozgrzewka przeprowadzona została w ławkach, bo aby się ruszać nie trzeba wcale dużej przestrzeni. Studenci z "dorosłego” uniwersytetu-Ania i Krzysiek opowiedzieli o tym, jak ciało człowieka uchwycone jest na fotografiach oraz czy zmysły można oszukać? Okazało się, że można, a różne złudzenia - np. optyczne towarzyszą nam każdego dnia!

W sali gimnastycznej czekał tor przeszkód. Było to nie lada zadanie, gdyż trzeba było przeturlać się na materacu, przeczołgać pod pajęczą siecią, przejść po woreczkach z grochem, czy po folii bąbelkowej, ale tylko spoglądając jednym okiem. Dowiedzieliśmy się także, czym jest slow motion. W rytm piosenki poruszaliśmy się bardzo szybko, a później w zwolnionym tempie. Było to dla nas bardzo ciekawe doświadczenie!

  • Mały odkrywca i ruch – „Rucia na obrazie, czyli ciało uchwycone w kadrze”

Zajęcia zaczęły się dość niewinnie – rozgrzewka przeprowadzona została w ławkach, bo aby się ruszać nie trzeba wcale dużej przestrzeni. Studenci z "dorosłego” uniwersytetu-Ania i Krzysiek opowiedzieli o tym, jak ciało człowieka uchwycone jest na fotografiach oraz czy zmysły można oszukać? Okazało się, że można, a różne złudzenia - np. optyczne towarzyszą nam każdego dnia!

W sali gimnastycznej czekał tor przeszkód. Było to nie lada zadanie, gdyż trzeba było przeturlać się na materacu, przeczołgać pod pajęczą siecią, przejść po woreczkach z grochem, czy po folii bąbelkowej, ale tylko spoglądając jednym okiem. Dowiedzieliśmy się także, czym jest slow motion. W rytm piosenki poruszaliśmy się bardzo szybko, a później w zwolnionym tempie. Było to dla nas bardzo ciekawe doświadczenie!

  • Mały odkrywca i ruch – „Rucia na obrazie, czyli ciało uchwycone w kadrze”

Zajęcia zaczęły się dość niewinnie – rozgrzewka przeprowadzona została w ławkach, bo aby się ruszać nie trzeba wcale dużej przestrzeni. Studenci z "dorosłego” uniwersytetu-Ania i Krzysiek opowiedzieli o tym, jak ciało człowieka uchwycone jest na fotografiach oraz czy zmysły można oszukać? Okazało się, że można, a różne złudzenia - np. optyczne towarzyszą nam każdego dnia!

W sali gimnastycznej czekał tor przeszkód. Było to nie lada zadanie, gdyż trzeba było przeturlać się na materacu, przeczołgać pod pajęczą siecią, przejść po woreczkach z grochem, czy po folii bąbelkowej, ale tylko spoglądając jednym okiem. Dowiedzieliśmy się także, czym jest slow motion. W rytm piosenki poruszaliśmy się bardzo szybko, a później w zwolnionym tempie. Było to dla nas bardzo ciekawe doświadczenie!

  • Mały odkrywca i ruch – „Rucia na obrazie, czyli ciało uchwycone w kadrze”

Zajęcia zaczęły się dość niewinnie – rozgrzewka przeprowadzona została w ławkach, bo aby się ruszać nie trzeba wcale dużej przestrzeni. Studenci z "dorosłego” uniwersytetu-Ania i Krzysiek opowiedzieli o tym, jak ciało człowieka uchwycone jest na fotografiach oraz czy zmysły można oszukać? Okazało się, że można, a różne złudzenia - np. optyczne towarzyszą nam każdego dnia!

W sali gimnastycznej czekał tor przeszkód. Było to nie lada zadanie, gdyż trzeba było przeturlać się na materacu, przeczołgać pod pajęczą siecią, przejść po woreczkach z grochem, czy po folii bąbelkowej, ale tylko spoglądając jednym okiem. Dowiedzieliśmy się także, czym jest slow motion. W rytm piosenki poruszaliśmy się bardzo szybko, a później w zwolnionym tempie. Było to dla nas bardzo ciekawe doświadczenie!

 


Uniwersytet Odkrywczego Sześciolatka 25.02.2017r.

Floats or sinks? – mgr Izabela Jaros

  • Mały odkrywca i ruch – „Rucia na obrazie, czyli ciało uchwycone w kadrze”

Zajęcia zaczęły się dość niewinnie – rozgrzewka przeprowadzona została w ławkach, bo aby się ruszać nie trzeba wcale dużej przestrzeni. Studenci z "dorosłego” uniwersytetu-Ania i Krzysiek opowiedzieli o tym, jak ciało człowieka uchwycone jest na fotografiach oraz czy zmysły można oszukać? Okazało się, że można, a różne złudzenia - np. optyczne towarzyszą nam każdego dnia!

W sali gimnastycznej czekał tor przeszkód. Było to nie lada zadanie, gdyż trzeba było przeturlać się na materacu, przeczołgać pod pajęczą siecią, przejść po woreczkach z grochem, czy po folii bąbelkowej, ale tylko spoglądając jednym okiem. Dowiedzieliśmy się także, czym jest slow motion. W rytm piosenki poruszaliśmy się bardzo szybko, a później w zwolnionym tempie. Było to dla nas bardzo ciekawe doświadczenie!

  • Mały odkrywca i ruch – „Rucia na obrazie, czyli ciało uchwycone w kadrze”

Zajęcia zaczęły się dość niewinnie – rozgrzewka przeprowadzona została w ławkach, bo aby się ruszać nie trzeba wcale dużej przestrzeni. Studenci z "dorosłego” uniwersytetu-Ania i Krzysiek opowiedzieli o tym, jak ciało człowieka uchwycone jest na fotografiach oraz czy zmysły można oszukać? Okazało się, że można, a różne złudzenia - np. optyczne towarzyszą nam każdego dnia!

W sali gimnastycznej czekał tor przeszkód. Było to nie lada zadanie, gdyż trzeba było przeturlać się na materacu, przeczołgać pod pajęczą siecią, przejść po woreczkach z grochem, czy po folii bąbelkowej, ale tylko spoglądając jednym okiem. Dowiedzieliśmy się także, czym jest slow motion. W rytm piosenki poruszaliśmy się bardzo szybko, a później w zwolnionym tempie. Było to dla nas bardzo ciekawe doświadczenie!

  • Mały odkrywca i ruch – „Rucia na obrazie, czyli ciało uchwycone w kadrze”

Zajęcia zaczęły się dość niewinnie – rozgrzewka przeprowadzona została w ławkach, bo aby się ruszać nie trzeba wcale dużej przestrzeni. Studenci z "dorosłego” uniwersytetu-Ania i Krzysiek opowiedzieli o tym, jak ciało człowieka uchwycone jest na fotografiach oraz czy zmysły można oszukać? Okazało się, że można, a różne złudzenia - np. optyczne towarzyszą nam każdego dnia!

W sali gimnastycznej czekał tor przeszkód. Było to nie lada zadanie, gdyż trzeba było przeturlać się na materacu, przeczołgać pod pajęczą siecią, przejść po woreczkach z grochem, czy po folii bąbelkowej, ale tylko spoglądając jednym okiem. Dowiedzieliśmy się także, czym jest slow motion. W rytm piosenki poruszaliśmy się bardzo szybko, a później w zwolnionym tempie. Było to dla nas bardzo ciekawe doświadczenie!

  • Mały odkrywca i ruch – „Rucia na obrazie, czyli ciało uchwycone w kadrze”

Zajęcia zaczęły się dość niewinnie – rozgrzewka przeprowadzona została w ławkach, bo aby się ruszać nie trzeba wcale dużej przestrzeni. Studenci z "dorosłego” uniwersytetu-Ania i Krzysiek opowiedzieli o tym, jak ciało człowieka uchwycone jest na fotografiach oraz czy zmysły można oszukać? Okazało się, że można, a różne złudzenia - np. optyczne towarzyszą nam każdego dnia!

W sali gimnastycznej czekał tor przeszkód. Było to nie lada zadanie, gdyż trzeba było przeturlać się na materacu, przeczołgać pod pajęczą siecią, przejść po woreczkach z grochem, czy po folii bąbelkowej, ale tylko spoglądając jednym okiem. Dowiedzieliśmy się także, czym jest slow motion. W rytm piosenki poruszaliśmy się bardzo szybko, a później w zwolnionym tempie. Było to dla nas bardzo ciekawe doświadczenie!

  • Mały odkrywca i ruch – „Rucia na obrazie, czyli ciało uchwycone w kadrze”

Zajęcia zaczęły się dość niewinnie – rozgrzewka przeprowadzona została w ławkach, bo aby się ruszać nie trzeba wcale dużej przestrzeni. Studenci z "dorosłego” uniwersytetu-Ania i Krzysiek opowiedzieli o tym, jak ciało człowieka uchwycone jest na fotografiach oraz czy zmysły można oszukać? Okazało się, że można, a różne złudzenia - np. optyczne towarzyszą nam każdego dnia!

W sali gimnastycznej czekał tor przeszkód. Było to nie lada zadanie, gdyż trzeba było przeturlać się na materacu, przeczołgać pod pajęczą siecią, przejść po woreczkach z grochem, czy po folii bąbelkowej, ale tylko spoglądając jednym okiem. Dowiedzieliśmy się także, czym jest slow motion. W rytm piosenki poruszaliśmy się bardzo szybko, a później w zwolnionym tempie. Było to dla nas bardzo ciekawe doświadczenie!

  • Mały odkrywca i ruch – „Rucia na obrazie, czyli ciało uchwycone w kadrze”

Zajęcia zaczęły się dość niewinnie – rozgrzewka przeprowadzona została w ławkach, bo aby się ruszać nie trzeba wcale dużej przestrzeni. Studenci z "dorosłego” uniwersytetu-Ania i Krzysiek opowiedzieli o tym, jak ciało człowieka uchwycone jest na fotografiach oraz czy zmysły można oszukać? Okazało się, że można, a różne złudzenia - np. optyczne towarzyszą nam każdego dnia!

W sali gimnastycznej czekał tor przeszkód. Było to nie lada zadanie, gdyż trzeba było przeturlać się na materacu, przeczołgać pod pajęczą siecią, przejść po woreczkach z grochem, czy po folii bąbelkowej, ale tylko spoglądając jednym okiem. Dowiedzieliśmy się także, czym jest slow motion. W rytm piosenki poruszaliśmy się bardzo szybko, a później w zwolnionym tempie. Było to dla nas bardzo ciekawe doświadczenie!

 

Pisali o nas: